Kutsal Kitaplar ve Sahifeler

Güneş ol, doğ!.. Perdesini kapatan utansın!..

BANA YAŞADIĞIM SÜRECE NAMAZI VE ZEKATI EMRETTİ..

Posted by alfaomega230 Ekim 10, 2010

KURAN- I KERİM, MERYEM SURESİ’NDEN..

 

16, 17. (EY MUHAMMED!) KİTAPTA (KUR’AN’DA) MERYEM’İ DE AN. HANİ AİLESİNDEN AYRILARAK DOĞU TARAFINDA BİR YERE ÇEKİLMİŞ VE (KENDİNİ ONLARDAN UZAK TUTMAK İÇİN) ONLARLA ARASINDA BİR PERDE GERMİŞTİ. BİZ, ONA CEBRAİL’İ GÖNDERMİŞTİK DE ONA TAM BİR İNSAN ŞEKLİNDE GÖRÜNMÜŞTÜ.   

 

18. MERYEM, “SENDEN, RAHMÂN’A SIĞINIRIM. EĞER ALLAH’TAN ÇEKİNEN BİRİ İSEN (BANA KÖTÜLÜK ETME)” DEDİ.   

 

19. CEBRAİL, “BEN ANCAK RABBİNİN ELÇİSİYİM. SANA TERTEMİZ BİR ÇOCUK BAĞIŞLAMAK İÇİN GÖNDERİLDİM” DEDİ.   

 

20. MERYEM, “BANA HİÇBİR İNSAN DOKUNMADIĞI VE İFFETSİZ BİR KADIN OLMADIĞIM HALDE, BENİM NASIL ÇOCUĞUM OLABİLİR?” DEDİ.   

 

21. CEBRAİL, “EVET, ÖYLE. RABBİN DİYOR Kİ: O BENİM İÇİN ÇOK KOLAYDIR. ONU İNSANLARA BİR MUCİZE, KATIMIZDAN BİR RAHMET KILMAK İÇİN BÖYLE TAKDİR ETTİK. BU ZATEN (EZELDE) HÜKME BAĞLANMIŞ BİR İŞTİR” DEDİ.   

 

22. BÖYLECE MERYEM ÇOCUĞA GEBE KALDI VE ONUNLA UZAK BİR YERE ÇEKİLDİ.   

 

23. DOĞUM SANCISI ONU BİR HURMA AĞACINA YÖNELTTİ. “KEŞKE BUNDAN ÖNCE ÖLSEYDİM DE UNUTULUP GİTMİŞ OLSAYDIM!” DEDİ.   

 

24. BUNUN ÜZERİNE (CEBRAİL) AĞACIN ALTINDAN ONA ŞÖYLE SESLENDİ: “ÜZÜLME, RABBİN SENİN ALT TARAFINDA BİR DERE AKITTI.”   

 

25. . “HURMA AĞACINI KENDİNE DOĞRU SİLKELE Kİ SANA TAZE HURMA DÖKÜLSÜN.”   

 

26. “YE, İÇ, GÖZÜN AYDIN OLSUN. İNSANLARDAN BİRİNİ GÖRECEK OLURSAN, “ŞÜPHESİZ BEN RAHMÂN’A SUSMAYI ADADIM. BUGÜN HİÇBİR İNSAN İLE KONUŞMAYACAĞIM” DE.   

 

27. KUCAĞINDA ÇOCUĞU İLE HALKININ YANINA GELDİ. ONLAR ŞÖYLE DEDİLER: “EY MERYEM! ÇOK ÇİRKİN BİR ŞEY YAPTIN!”   

 

28. “EY HÂRÛN’UN KIZ KARDEŞİ! SENİN BABAN KÖTÜ BİR KİMSE DEĞİLDİ. ANNEN DE İFFETSİZ DEĞİLDİ.”   

 

29. BUNUN ÜZERİNE (MERYEM, ÇOCUKLA KONUŞUN DİYE) ONA İŞARET ETTİ. “BEŞİKTEKİ BİR BEBEKLE NASIL KONUŞURUZ?” DEDİLER.   

 

30. BEBEK ŞÖYLE KONUŞTU: “ŞÜPHESİZ BEN ALLAH’IN KULUYUM. BANA KİTABI (İNCİL’İ) VERDİ VE BENİ BİR PEYGAMBER YAPTI.”   

 

31. “NEREDE OLURSAM OLAYIM BENİ KUTLU VE ERDEMLİ KILDI VE BANA YAŞADIĞIM SÜRECE NAMAZI VE ZEKATI EMRETTİ.”   

 

32. “BENİ ANAMA SAYGILI KILDI. BENİ AZGIN BİR ZORBA KILMADI.”   

 

33. “DOĞDUĞUM GÜN, ÖLECEĞİM GÜN VE DİRİLTİLECEĞİM GÜN BANA SELÂM (ESENLİK VERİLMİŞTİR).”   

 

34. HAKKINDA ŞÜPHEYE DÜŞTÜKLERİ HAK SÖZE GÖRE MERYEM OĞLU İSA İŞTE BUDUR.   

 

35. ALLAH’IN ÇOCUK EDİNMESİ DÜŞÜNÜLEMEZ. O BUNDAN YÜCEDİR, UZAKTIR. BİR İŞE HÜKMETTİĞİ ZAMAN ONA SADECE “OL!” DER VE O DA OLUVERİR.   

 

36. ŞÜPHESİZ, ALLAH, BENİM DE RABBİM, SİZİN DE RABBİNİZDİR. ÖYLEYSE (YALNIZ) O’NA KULLUK EDİN. BU, DOSDOĞRU BİR YOLDUR. 

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
